DespreLOGO

Logo-ul este, in cele mai multe cazuri, ansamblul format dintr-un set de caractere cu rol descriptiv (un cuvant, o denumire de produs, un nume de firma, un sir de initiale, o prescurtare etc.) si un insemn grafic (care are rolul de a simboliza o idee, o valoare interna, un concept promovat de organizatia pe care o reprezinta etc.)

Logo-ul este o parte importanta a identitatii vizuale - este semnul dupa care sunteti recunoscut de catre clientii Dvs., este simbolul cu care ramaneti in memoria partenerilor de afaceri

Un logo original, bine ales poate aduce mai multa popularitate ideii, conceptului ce urmeaza a fi promovat.
Un logo trebuie sa reprezinte o idee sau un scop, un ideal. Uneori este bine ca un logo sa aiba un caracter complex, pe cand in alte situatii simplitudinea unui logo ii poate aduce mai multa popularitate.

De ce un logo ?

Imagineaza-ti firma ta peste 10 ani. Daca o vezi mai mare, mai puternica, mai cunoscuta, cu o cifra de afaceri net superioara fata de cea de acum inseamna ca merita sa investesti intr-un logo, iar tu esti un manager luptator, vizionar si genul care reuseste
Vrei ? Sa mergem in atelier!